Nowoczesna technologia przyjazna zarówno pracodawcom jak i pracownikom będąca skutecznym narzędziem budującym employer branding
Wspomaganie w obszarach:
ePP3 to narzędzie, które zapewnia:
przekazywanie komunikatów, zarządzeń, regulaminów, uzyskiwanie zgód (względem potrzeb klienta np. uzyskanie zgody od pracownika na otrzymywanie dokumentów księgowo-kadrowych w formie elektronicznej np. PIT), udostępnianie zasad postępowania w celu szybkiego rozpowszechniania najważniejszych informacji wśród pracowników
upraszczanie i ustandaryzowanie procesów zachodzących w firmie oraz ułatwienie komunikacji przy rozproszonej strukturze i w firmach wielooddziałowych poprzez wdrożenie obiegu dokumentów i informacji np. przez składanie wniosków i dokumentów via portal pracowniczy
łatwy dostęp do sekcji „news” dotyczącej osiągnięć firmy i kierunku jej rozwoju oraz sekcji „aktualności” skupiającej informacje kierowane do pracowników
prezentowanie aktualnej struktury organizacyjnej dające jasny pogląd na organizację i wpływające pozytywnie na wizerunek firmy
dostęp on-line do informacji w wewnętrznej sieci oraz na zewnątrz – bezpieczny dostęp z każdego miejsca i każdego urządzenia (komputer, tablet, smartfon)
personalizowanie treści zamieszczanych na portalu sprzyjające budowaniu przyjaznej atmosfery w firmie
ciągły dostęp do informacji o swoich pracownikach – urlopach, nieobecnościach, godzinach pracy, umowach, kwalifikacjach, szkoleniach, ocenach okresowych poprzez dostęp do narzędzia dla menadżerów wspierającego zarządzanie
nadzór nad kończącymi się terminami ważności badań pracowników dzięki automatycznemu systemowi powiadomień
przemyślane zarządzanie czasem pracy poprzez prezentację pracowniczych kart pracy
eksport danych do plików excel w celu dalszej samodzielnej analizy biznesowej
zbadanie opinii i poszerzenie wiedzy menadżerskiej w wybranych tematach jako skuteczne narzędzie do ankietowania [funkcjonalność dostępna wkrótce]
usprawnienie procesu oceny pracowników poprzez tworzenie arkuszy ocen pracowników wraz z utworzeniem oceny rocznej [funkcjonalność dostępna wkrótce]
dostęp do informacji nt. danych kadrowych i płacowych
utworzenie résumé pracownika wraz z opisem przebytego doświadczenia w celu zgromadzenia informacji w jednym miejscu
udostępnienie online wszelkich danych pracownika nt. harmonogramu i godzin pracy w celu jasnego zarządzania czasem
prezentowanie pracownikowi wszelkich informacji związanych z jego planami urlopowymi i faktycznymi nieobecnościami oraz ilością urlopu jaki mu przysługuje
udostępnienie wnioskowania o dodatkowe świadczenia, granty i pracę zdalną [funkcjonalność dostępna wkrótce]
usamodzielnienie pracownika poprzez oddanie mu możliwości pobierania online dokumentów PIT, RMUA i pasków płacowych bez konieczności angażowania działu kadrowego
składanie wniosków urlopowych online i śledzenie procesu ich akceptacji wraz z automatycznymi wpisami zaakceptowanych w systemie kadrowym nieobecności automatyzujące pracę przy braku faktycznego angażu działu kadr, ale przy skutecznym ich informowaniu o wprowadzonych absencjach